‘Your smile is your logo, your personality is your business card, how you leave others feeling after having an experience with you
becomes your trademark.’

Hoe klanten de Personal Touch benadering ervaren, kunt u hieronder lezen. 

Imagine starting at a large corporate right in the middle of a major transition whilst managing 50 FTE; organisational structure turned on its head, new ways of working, your teams will be moved, they aren’t organised for the new model, nor does the new leadership team for your business unit exist fully yet. Dagmar took all of this in hand, and got started on executing together with the team from day one. She takes care of her people and manages to keep the boat sailing no matter what. All the while keeping spirits up and not sidestepping serious challenges. You can trust her to take over any support function and steer it through major challenge, smiling all the way whilst not accepting inefficient and illogical processes. Highly professional interim lead that shares some great energy with any team she works with: was an absolute pleasure working with her

Ik heb Dagmar in het afgelopen jaar leren kennen als energieke, resultaatgerichte en doortastende interim-manager. Dagmar combineert de drive om tastbare resultaten te behalen met respect voor de mensen die het moeten doen. Samen met haar enthousiasme zorgt dit er voor dat Dagmar mensen in beweging krijgt. In het managementteam brengt Dagmar een integrale blik op zaken mee. Zij zal niet snel blijven hangen in hokjes, of bekende patronen, maar staat open voor nieuwe ideeën. Bovenal is Dagmar een prettige en mensgerichte collega die zich beseft dat je samen verder komt dan alleen.

Dagmar heeft als interim manager zeer voortvarend onze bureaumedewerkers tot een Team Klantencontact omgevormd in een voor ons bedrijf roerige periode. Ze kan met haar persoonlijkheid en drive mensen motiveren en klantgericht laten functioneren.Daarnaast was zij voor directie en MT een goede ondersteuning bij een noodzakelijke reorganisatie.

‘Iedere manager heeft op zijn tijd coaching nodig. Je denkt als manager dat jouw manier van leidinggeven de juiste is. Dagmar is zeer goed in staat om je te confronteren met je eigen manier van leidinggeven. Dagmar spiegelt je aan je genomen beslissingen: wat brengt dit teweeg? Heb je naar de consequenties gekeken? Is een andere aanpak mogelijk? Confronterend, maar zeer leerzaam!’

‘Ik heb Dagmar leren kennen als iemand die recht op haar doel afgaat, prioriteiten stelt, afspraken nakomt, deadlines haalt en geïnteresseerd is in de persoonlijkheid van mensen; een echte streber, maar ook sociaal. Kortom resultaatgericht en een echte leider die weet wat ze wil. Daar houdt Ymere van. Daarbij geeft ze alle ruimte aan haar leden van haar projectgroep. Teamgeest in combinatie met humor geeft een goede balans en staat bij Dagmar hoog in het vaandel; samen moeten we het doen en zo komen we verder. Dagmar is een heel prettig persoon om mee te werken en voor haar te werken. Kortom voor Ymere is het goed om veel Dagmars als collega te hebben….

 ’Dagmar is a great and very enthusiastic colleague. She is well skilled and a great team leader for her team. A deal is a deal that is Dagmar’s motto. If she agreed on something she will deliver good result and in time. She is very energetic and fun to work with. It was a pleasure in working together with her in the setting up of the Customer Service Centre of Shell Netherlands.’