Klanten van Personal Touch

‘Youre smile is your logo, your personality is your business card,
how you leave others feeling after having an experience with you
becomes your trademark.’

Personal Touch heeft ervaring opgedaan met de Personal Touch benadering in verschillende branches en bij diverse bedrijven. De klanten waarvan de naam onderstreept is, hebben een referentie voor u achter gelaten zodat u een indruk krijgt van onze werkwijze.

Personal Touch is opgericht door Dagmar Veehof en Theo Doral. De unieke kracht van Personal Touch is ontstaan door de combinatie van de verschillende talenten van deze twee ervaren mensen en de wijze waarop zij dit overbrengen op hun medewerkers, collega’s en klanten.

ANWB Travelcom

‘U heeft op professionele wijze de afdelingen Klantenservice en Creditmanagement van ANWB Travelcom opnieuw bemenst, op zodanige wijze dat de continuiteit van het proces werd gewaarborgd.’

De Friesland Zorgverzekeraar

‘Dagmar heeft zich laten kennen als een collega die hard werkt, inzicht aan initiatief paart, volhardend is, een eigen mening heeft en durft te geven, desnoods afwijkend van de communis opinio, kritiek kan geven en nemen en die loyaal, warm en teamgericht is. Bovenal heeft Dagmar zich laten kennen als een bijzonder goede people manager. Zij werd bij De Friesland door haar collega’s erg gewaardeerd om haar duidelijkheid, haar dynamiek, haar durf en haar recht-door-zee zijn, wat ze met een grote mate van persoonlijke belangstelling voor collega’s, integriteit en gezelligheid combineerde.’

Domesta

‘Arend-Jan is een op en top professional met verstand van zaken en mensen. AJ kan moeiteloos schakelen tussen management en de werkvloer en weet door zijn handelen vertrouwen te winnen en resultaten te bereiken. Daarnaast is AJ een prettig persoon waar ik met veel plezier mee heb samengewerkt.’

Eurail

‘Dagmar heeft ons erg geholpen met het verbeteren en versterken van onze processen en werkwijze aangaande klantcontact. Ook heeft ze ons geadviseerd in het vraagstuk hoe bouw je een effectieve organisatie die aan de ene kant kwaliteit en aan de andere kant flexibiliteit brengt i.v.m. seizoenspatronen. Door haar ervaring, enthousiasme en betrokkenheid was de samenwerking zowel heel erg effectief als plezierig.’

Grand Hotel Krasnapolsky

‘I personally had the pleasure to be Theo’s counterpart on the hotelside during both programs and was in frequent contact with Theo to discuss the development and other marketing related issues concerning these programs. As such I was able to observe Theo’s very pleasant way of working with- and approaching of people. He’s very polite, yet decisive person who knows very well to communicate with people of all walks of live; employees, colleagues and customers alike. Because of these qualities Theo’s results in sales of memberships have more than frequently exceed our expectations.’

Juffrouw Jansma

‘Dagmar is een heel prettige coach. Ze is zorgvuldig, geduldig en heeft een goed gevoel voor humor. Ze heeft het geduld om jezelf te laten uitvinden en aangeven wat je nodig hebt. En ze zorgt ervoor dat niets wordt vergeten. Met haar humor haalt ze, indien nodig, de angel uit de pijnlijke momenten.Ze heeft me laten zien wat ik wilde en vertrouwen gegeven in mijn kunnen.’

KPN

‘Theo heeft zich op uitstekende wijze van zijn taak gekweten. Het proces op de eigen afdeling draait prima, de wijze waarop de kwaliteitsmetingen zijn uitgevoerd oogsten alom bewondering.’

KSG De Breul

‘Dagmar heeft op De Breul waargemaakt wat zij ooit had gezegd: “geef mij een opdracht, geef mij een team en ik zorg dat het lukt”. Dagmar heeft op energieke wijze haar opdracht op De Breul afgerond en wist daarbij razendsnel te schakelen tussen de mensen die betrokken waren. Niet onbelangrijk: met haar vrolijke karakter is werken met Dagmar een feestje!’

KLM

‘Iedere manager heeft op zijn tijd coaching nodig. Je denkt als manager dat jouw manier van leidinggeven de juiste is. Dagmar is zeer goed in staat om je te confronteren met je eigen manier van leidinggeven. Dagmar spiegelt je aan je genomen beslissingen: wat brengt dit teweeg? Heb je naar de consequenties gekeken? Is een andere aanpak mogelijk? Confronterend, maar zeer leerzaam!’

Mitros

‘Dagmar Veehof is gedurende 5 maanden interim manager KCC geweest bij Mitros. Dagmar was de juiste persoon voor deze klus: energiek, positief, doortastend, doelgericht en professioneel en deskundig. In deze periode is onder haar leiding de bereikbaarheid van Mitros sterk verbeterd. Het service level is gestegen naar een stabiele 80% en het werkplezier is weer terug op de afdeling.’

Steigenberger Kurhaus Hotel

‘Fantastic! I really didn’t think you would do it but I know you are a legend! Well done Theo – it was a fantastic effort!’

Portaal Woningcorporatie

‘Dagmar is een zeer gemotiveerde en inspirerende vrouw die een duidelijk beleid kan neerzetten samen met haar team. Ze gaat voor resultaat en heeft een echte winnaarsmentaliteit. Met medewerkers gaat ze op een respectvolle manier om, waarbij Dagmar tevens aandacht heeft voor de privésituatie. Dit leidt tot gemotiveerde, productieve medewerkers en een goed afdelingsresultaat.’

Rabobank International

‘I enjoyed working with Dagmar. She is an experienced, hands-on, customer focused peoplemanager. Pragmatic and goal oriented. Always on the move (and online) to make sure that the job was done as agreed upon. She is not only a good professional, but also fun to work with.’

Rabobank Nederland

‘Dagmar delivered a great job in our team. She is a hands-on and result oriented, no-nonsense manager. Great personal skills and good insight in human behaviour and team dynamics. Leading our professional helpdesk, Dagmar managed to show team improvements within a week and continues to search and implement improvements, across the boundries of her own team. Dagmar is also a nice person to work with, on a coaching and personal level.’

Shell Nederland Verkoopmaatschappij

‘Dagmar is a great and very enthusiastic colleague. She is well skilled and a great team leader for her team. A deal is a deal that is Dagmar’s motto. If she agreed on something she will deliver good result and in time. She is very energetic and fun to work with. It was a pleasure in working together with her in the setting up of the Customer Service Centre of Shell Netherlands.’

‘Werken met Personal Touch betekent service die: Zeer professioneel en toegewijd is, bouwt op zeer goede Call Center expertise, de mensen centraal plaatst (Personal Touch…) en steeds op zoek is naar nieuwe commerciële mogelijkheden en kansen tot verbetering in Customer Service Centers.’

Sociale Verzekeringsbank

‘Wij hebben Dagmar ervaren als een echte leider. Zij heeft een open, integere en vooral persoonlijke stijl van leidinggeven. Zij is een kei van een manager die op plezierige wijze contacten onderhoudt op alle niveaus in de organisatie. Zij is analytisch sterk en denkt op alle fronten actief mee! Dagmar is een goede verandermanager die mensen door haar persoonlijke en krachtige aanpak weet te stimuleren tot het zichzelf gaan ontwikkelen. Zij legt de verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie, maar verliest daarbij haar eigen verantwoordelijkheden niet uit het oog.’

Vitras/CMD

‘Dagmar heeft veel vaardigheden. Binnen Vitras/CMD heeft zij zowel geadviseerd als managers gecoached. Dagmar analyseert snel en scherp. Ze adviseert kundig, duidelijk en realistisch. Kortom haar adviezen zijn direct na oplevering geïmplementeerd. Bij coaching doorziet ze snel de coach-doelen en de kwaliteiten/leerdoelen van de coachee. Ze stimuleert de coachee effectief de leerdoelen te halen.’

‘Het mooiste toetsmoment was toen de telefonische bereikbaarheid van een kleinschalig wijkteam verzorging en verpleging werd gecontroleerd. Deze teams zijn voor cliënten sinds kort rechtstreeks via een 088-nummer bereikbaar. ‘Bereikbaarheid is een kwetsbaar onderdeel van veel zorgorganisaties maar hier werd de telefoon binnen twee seconden opgenomen!’’ (KIWA, HKZ toetsing Vitras/CMD januari 2011).

Ymere

‘Dagmar is iemand die recht op haar doel afgaat, prioriteiten stelt, afspraken nakomt, deadlines haalt en geïnteresseerd is in de persoonlijkheid van mensen; een echte streber, maar ook sociaal. Kortom resultaatgericht en een echte leider die weet wat ze wil. Daar houdt Ymere van. Daarbij geeft ze alle ruimte aan haar leden van haar projectgroep. Teamgeest in combinatie met humor geeft een goede balans en staat bij Dagmar hoog in het vaandel; samen moeten we het doen en zo komen we verder. Dagmar is een heel prettig persoon om mee te werken en voor haar te werken. Kortom voor Ymere is het goed om veel Dagmars als collega te hebben….’

Menu